lauantai 14. joulukuuta 2013

Pieni sekopää saapui kotiin ♥

Hellouh! Meille kotiutui eilen pieni paketti Mollamaniasta, joka sisälsi minulle uuden neitokaisen ♥ Kyseessä oli siis neljäs, tai toisaalta viides nukkeni, mutta koska Amber on nykyään Erikan, on minulla tällä hetkellä 4 nukkea... Nämä ensimmäiset kuvat ovat huonolaatuisia, sillä kello oli suurin piirtein puoli yksitoista illalla kun pääsin pakettia avaamaan.







Ulkona boksista...

...Ja kokonaan ulkona ♥

Oon ihan rakastunut noihin kuulokkeisiin ♥

Kävin myöskin tuossa noin 20 minuuttia sitten kuvailemassa Akemia ulkona, ja onneksi nämä kuvat ovat vähän parempi laatuisia.









Hups, copyt unohtui :D

Katsokaa nyt noita luomia ♥♥♥





Oon unohtanut kuinka ärsyttäviä stock-kropat on, vaikkakin vain yhdellä mun nukella onkin obitsu ._. En muistanutkaan mainita, että neitokaisen nimi on Milly. Valitettavasti neitokaisen obitsu saa odottaa, sillä joulun jälkeen meillä olisi Erikan kanssa tarkoituksena ostaa kumpikin yksi nukke, kaksostytöt nimittäin... ;D

Mutta, minun tarvitsee tuskin edes mainita että olen täysin rakastunut ♥ Olen suunnitellut, että voisin vaihtaa Suginan obitsun Millylle niin että tyttö olisi jo täysin valmis, tarkoituksenani kun ei ole ostaa Millylle uutta peruukkia tai chipejä. Sugina taas tarvitsisi uuden meikin, jota saa hetken odottaa. 

Vielä on pakko mainita että olen aivan hämmästynyt Akemin stock-peruukin laadusta. Suginalla kun peruukki meni hetkessä hampuksi, Amarylliksellä peruukki on vain niin muovisen näköinen ja tuntuinen ettei takkuun mene. Egyptillä on kyllä myös hyvälaatuinen stock-peruukki, mutta niin pitkä että sitä saa olla koko ajan harjaamassa, mutta tuo Millyn peruukki ♥ Se on niin silkkinen ja ihana ja aah, minulla on jokin pakkomielle koko ajan silitellä sitä :D

Eipä tässä muuta, varautukaa siihen että Millyä tulette näkemään paljon, sillä tällä hetkellä Sugina on sen lisäksi ainut joka innostaa ja hänkin aika vähän sen meikittömyyden takia. Mutta 21. päivä on miitti, jonne sekä minä että Erika menemme, Erika kun on miitin järjestäjä. Sieltä saatte sitten ainakin minun ottamiani kuvia. 

Nähdään,

Anni

10 kommenttia:

  1. Ihana :3 onnee Millystä ! :)) Ihanat nuo stock vaatteet :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :3 Ja niimpä! ♥ Noi tuleen kyllä oleen paljon käytössä, tää pieni sekopää kun pukeutuu vähän persoonallisesti :D

      Poista
  2. Wauu, aivan upea nukke <333
    Rakastan noita luomia, peruukkia & vaatteita & toki meikkejä .. <3
    Neitonen on aivan upea & täydellinen, postaathan pian uudestaan, haluan lisää kuvia tästä neidistä >w<
    Wooow, tuo värikkyyyyys ;3;
    Ja onnea Millystä c;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yritän postata mahdollisimman pian, katsotaan jos vaikka ensi viikolla jaksaisin mennä läheiseen metsään kuvailemaan. Voi olla että mahdollisesti kuvaamme ensimmäisen osan kuvatarinasta Erikan jos tämä vain pääsee meille/minä heille :3

      Ja kiitos, itsekin olen ihan rakastunut ♥

      Poista
  3. ÄÄÄGH, miten ihana neitokainen ! ^o^ <3 Ja noi luomet oli... sanonko mitä o__o' <33 Liian ihanat.
    Oon itekkin ajatellut ostaa kyseisen mallin, mutten sitten tainnutkaan.. Muttamutta ihana silti! *p*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Noi luomet tosiaan on ihanat, vaihtelua siihen kun Suginalla ja Egyptillä on kummallakin tylsät nudet luomet :D

      Poista
  4. Sulla.. On... Akemi... Murmur... Tuun syömään sut... Jonka jälkeen pöllin sen nuken

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äää ei saa ;_; Mä maistun pahalta, ja Milly panee kampoihin jos yrität pölliä sen >:D

      Poista
    2. kyllä sä ihan hyvältä maistut ku vähän suolaa ja pippuria laittaa ;) ei se. sillä on täällä paljon hyvää seuraa

      Poista
    3. Sillä on täälläkin hyvää seuraa :c

      Poista