torstai 5. joulukuuta 2013

Tuskalla tehty esittelypostaus

Yritetääs tähän nyt jotakin aloitusta vääntää...

Eli aivan ensimmäisenä täällä kirjoittaa nyt Anni, Blogger-käyttäjänimenä Mirror. Olen tämän blogin toinen kirjoittaja, ja omistan ainakin tällä hetkellä kolme nukkea. Malleina siis Pullip Hatsune Miku LOL version, Pullip Victorique de Blois ja Dal Lizbel, joista voit lukea tuolta kohdasta "Annin nuket."

Itsehän olen siis 14-vuotias Etelä-Pohjanmaalainen tyttö, jolla nukkeilun ohella on harrastuksissa ratsastus, näytteleminen ja cosplay. Nukkeilun aloituksesta on tainnut tulla alkaneeksi noin vuosi, ja minulla oli entinen blogi "Sweet Rosemary", jonka laatu kuitenkin oli jotain niin hehkeää että päätin sen poistaa ja aloittaa täysin alusta Erikan kanssa.

Kameranani toimii Canon EOS 1100D, ja kuvat muokkaan yleensä Gimpillä.


Seuraavana kirjoittaa Erika, Bloggerkäyttäjänä niinkin kaunis nimi kuin Homohilleri. Minä olen siis blogin toinen kirjoittaja, ja omistan tällä hetkellä viisi nukkea. Malleina ovat full custom Pullip Dollte-Porte Henri, Dal Dalcomi, Pullip Grell, Byul Sucre ja Little Pullip Libra, joka on alunperin Annin omistuksessa ollut. Olen myös omistanut Pullip Akemi Homuran ja BJD:n, jotka kummatkin on kuitenkin myyty. Voit lukea nukeistani lisää sivulta "Erikan nuket", tosin sivu on vielä vähän kesken.

Minä olen myös 14-vuotias Etelä-Pohjanmaalainen tyttö, joka harrastaa nukkeilun ohella näyttelemistä Annin kanssa samassa ryhmässä, ompelua ja käy nukkekodin sisustus-kurssilla. Olen aloittanut nukkeilun helmikuussa 2012, ja minullakin oli entinen blogi jonka kuitenkin poistin.

Itse en tällä hetkellä edes omista kameraa, ja kuvien muokkauksen jätän suosiolla Annille.


Tietäisittepä kuinka paljon tuskaa tämänkin postauksen kirjoittamiseen sisältyi :D Toivottavasti kuitenkin edes vähäsen piditte tästä lyhyestä esittelypostauksesta.

2 kommenttia:

  1. Moi molemmille ^^
    Odotan innolla että saatte kuva postauksia aikaan & nähdään vähän kuvia nukeistanne c:!

    VastaaPoista
  2. Tulin vaan kommentoimaan :D Tai siis mitähän tähän nyt sanoa... Nappe-sedän ranskalaishuorat voittivat! >w<

    • http://littledollsland.blogspot.fi/ •

    VastaaPoista